هنگامی که شما به صورت سخاوتمندانه در لباس ها و پس از آن لباس پوشیدید، مهم است که کمی فکر کنید تا بدانید شکل بدن شما چیست. انتخاب لباس هایی که با نوع بدن شما مناسب می باشد، واقعا می تواند نگاه شما را تغییر دهد. در ادامه، ما به چگونگی لباس بدن مستطیلی شکل نگاه خواهیم کرد. همانطور که در بالا ذکر شد، این نوع بدن دارای کمربند و شانه های یکسان است و دارای کم و یا بدون تعریف کمر. این معمولا برای منحنی های کمینه بسیار مردانه است. اما آیا می دانستید، نماد مد لباس سلطنتی کاترین، دوشس کمبریج، کیت ماس، کامرون دیاز و زنانی که مد روز را برای بسیاری از سارا جسیکا پارکر تغییر دادند، همه دارای بدن مستطیل شکل هستند؟ خب بله!
Formal wears and bag
طیف گسترده ای از لباس ها برای انتخاب یک شکل بدن مانند این وجود دارد. با این حال، ترفند در برداشتن آنهایی است که چهره شما را زیباتر خواهد کرد. در اینجا مجموعه ای از پنج به نظر می رسد برای موارد مختلف برای ایجاد هر سر به نوبه خود در اتاق.

برای یک بدن مستطیلی شکل، لباسهایی را انتخاب کنید که کمر شما را تعیین می کنند، شلوار خود را بلند کنید، و پاهای خود را بلندتر و باریک تر نشان دهید. بنابراین، برای ایجاد این نگاه برای دفتر، لباس کمربند کمی را به وجود می آورد که کمر کمر شما را افزایش می دهد، پاشنه داران، کیف هوشمند و حلقه کوکتل بیانیه ای را برجسته می کند. در نهایت، یک جفت گوشواره کلاسیک سیاه را برای تکمیل نگاه فراموش نکنید.

ایجاد یک توهم نسبت نیمه پایین و بالا، کلیدی برای پوشیدن یک بدن مستطیل شکل است. دامن با کمربند سفت و سخت کشیده شده برای این گونه انواع بدن ایده آل است. برای تأمل بر تن تن، تیم این دامن با یک جلیقه، یک کت توری خشن که به پایان می رسد فقط در کمر، آپارتمان آپارتمان، و برخی از لوازم جانبی جسورانه است.

بدون شک وجود دارد که باید برای یک مهمانی خیره کننده نگاه کرد. و بنابراین شما باید! این نگاه میلیون دلاری را با یک لباس نامتقارن رنگارنگ روشن کنید که به کمر و پاهای بلند شما توجه می کند. برخی از درخشش ها را با یک جفت گوشواره طلای طلایی اضافه کنید که فقط بالای شانه ها قرار دارد، کیف پول کلاچ پر زرق و برق، حلقه سیاه و سفید، گردنبند کهربا و پاشنه های بلند.

یک روز، فقط برای باز کردن و استراحت، باید در لباس راحتی لذت ببرید. با این حال، هیچ دلیلی وجود دارد که چرا این لباس نمی تواند شیک باشد. این شلوار جین نازک را بیرون بیاورید و آنها را با یک جلیقه گاه به گاه، یک جفت کفش ورزشی، کمربند قرمز روشن برای ایجاد کمربند بسیار کم مورد نیاز خود قرار دهید. آیا به یاد داشته باشید که این کیسه صورتی و عینک آفتابی را برای تکمیل این نگاه بیاندازید!

بیشتر ببین: selskapskjoler
+ تعداد بازدید : 8 |
نوشته شده توسط Louise Wilson در چهارشنبه 4 بهمن 1396 و ساعت 10:00

رفتن به از دست دادن وزن؟ بله، اما آن را خوب بگذارید و اجازه ندهید خود را با اسطوره های اطراف پدیده ای از تمرینات هوازی هدایت کنید.

یکی از ستون ها برای از دست دادن وزن است - شناخته شده است - ورزش جسمانی (ستون دیگر یک رژیم سالم و متعادل است). ورزش در هنگام برخورد با کیلوگرم مازاد مهم و مفید است، اما شما باید بدانید که چگونه به آن نزدیک شوید. در این مقاله کوتاه ما می خواهیم 5 اسطوره مربوط به تمرینات هوازی (اجرا، دویدن، دوچرخه سواری، پله، تردمیل و تمرینات مشابه) را رد کنیم.

دقیقا با مطالعه این افسانه ها، ساده تر خواهد شد که بدانیم چه چیزی واقعا کمک می کند و چه چیزی نمی تواند یا حتی برای سلامتی خطرناک باشد. بنابراین: اگر شما مثل بسیاری دیگر در حال حاضر فکر می کنید که در خیابان بیرون بروید یا در ورزشگاه کار کنید، ابتدا آن را بخوانید.

1. برای سوزاندن چربی سریع تر، بهتر است لباس های ورزشی را در مواد غذایی که باعث عرق شدن شما می شود، بسوزانید تا چربی سریع تر شود.

درست نیست: به این ترتیب شما رطوبت و مواد معدنی را از دست می دهید. سوزش چربی هیچ ارتباطی با عرق کردن ندارد. متاسفانه

2. برای از دست دادن وزن، شما باید همانطور که ممکن است سریع راه بروید و به اندازه کافی در 5 یا 10 دقیقه با سرعت بالا در هر جلسه تمرینی برای دستیابی به نتایج به دست آمده.

درست نیست: برای از دست دادن وزن، شما باید حداقل 4 یا 5 تمرین هوازی را در هر هفته برنامه ریزی کنید، هر کدام با حداقل 30 دقیقه در هر زمان. برای سوزاندن چربی، ریتم باید ثابت باشد اما نه زیاد. فقط پس از آن شما به ذخایر چربی خود تجدید نظر و استفاده از آنها به عنوان یک منبع انرژی (و بنابراین شما سوختگی چربی).

3. اگر به طور منظم تمرین کنم، می توانم چیزی را که میخواهم بخورم.

درست نیست: اگر می خواهید وزن بدنتان را به روش سالم و جدی کاهش دهید، مجبور هستید به طور منظم ورزش کنید (مثل تمرین، دویدن یا دوچرخه سواری در سالن بدنسازی)، اما باید سالم و متعادل باشید. یک برگر ساده حاوی کالری بیشتری نسبت به مدت زمان تمرین شما می باشد. آیا می خواهید کالری هایی را که در طی آموزش خود از بین برده اید برای یک همبرگر از دست داده اید؟ ما نیستیم

+ تعداد بازدید : 13 |
نوشته شده توسط Louise Wilson در شنبه 11 آذر 1396 و ساعت 13:14
تبلیغات متنی
خريد بک لینک انبوه