رفتن به از دست دادن وزن؟ بله، اما آن را خوب بگذارید و اجازه ندهید خود را با اسطوره های اطراف پدیده ای از تمرینات هوازی هدایت کنید.

یکی از ستون ها برای از دست دادن وزن است - شناخته شده است - ورزش جسمانی (ستون دیگر یک رژیم سالم و متعادل است). ورزش در هنگام برخورد با کیلوگرم مازاد مهم و مفید است، اما شما باید بدانید که چگونه به آن نزدیک شوید. در این مقاله کوتاه ما می خواهیم 5 اسطوره مربوط به تمرینات هوازی (اجرا، دویدن، دوچرخه سواری، پله، تردمیل و تمرینات مشابه) را رد کنیم.

دقیقا با مطالعه این افسانه ها، ساده تر خواهد شد که بدانیم چه چیزی واقعا کمک می کند و چه چیزی نمی تواند یا حتی برای سلامتی خطرناک باشد. بنابراین: اگر شما مثل بسیاری دیگر در حال حاضر فکر می کنید که در خیابان بیرون بروید یا در ورزشگاه کار کنید، ابتدا آن را بخوانید.

1. برای سوزاندن چربی سریع تر، بهتر است لباس های ورزشی را در مواد غذایی که باعث عرق شدن شما می شود، بسوزانید تا چربی سریع تر شود.

درست نیست: به این ترتیب شما رطوبت و مواد معدنی را از دست می دهید. سوزش چربی هیچ ارتباطی با عرق کردن ندارد. متاسفانه

2. برای از دست دادن وزن، شما باید همانطور که ممکن است سریع راه بروید و به اندازه کافی در 5 یا 10 دقیقه با سرعت بالا در هر جلسه تمرینی برای دستیابی به نتایج به دست آمده.

درست نیست: برای از دست دادن وزن، شما باید حداقل 4 یا 5 تمرین هوازی را در هر هفته برنامه ریزی کنید، هر کدام با حداقل 30 دقیقه در هر زمان. برای سوزاندن چربی، ریتم باید ثابت باشد اما نه زیاد. فقط پس از آن شما به ذخایر چربی خود تجدید نظر و استفاده از آنها به عنوان یک منبع انرژی (و بنابراین شما سوختگی چربی).

3. اگر به طور منظم تمرین کنم، می توانم چیزی را که میخواهم بخورم.

درست نیست: اگر می خواهید وزن بدنتان را به روش سالم و جدی کاهش دهید، مجبور هستید به طور منظم ورزش کنید (مثل تمرین، دویدن یا دوچرخه سواری در سالن بدنسازی)، اما باید سالم و متعادل باشید. یک برگر ساده حاوی کالری بیشتری نسبت به مدت زمان تمرین شما می باشد. آیا می خواهید کالری هایی را که در طی آموزش خود از بین برده اید برای یک همبرگر از دست داده اید؟ ما نیستیم

+ تعداد بازدید : 3 |
نوشته شده توسط Louise Wilson در شنبه 11 آذر 1396 و ساعت 13:14
× بستن تبلیغات